KHIR TOYO sepatutnya Anugerahkan Bantal Kepada Paklah!!

Oleh Reformis Muda

 Seharusnya khir toyo menghadiahkan paklah bantal atau tilam, kerana Paklah seorang pemimpin yang amat kuat tidur di majlis rasmi, bukan sekadar tidur paklah juga patut dianugerahkan pakej percutian 3-hari 2 malam di Langkawi kerana PM yang paling kerap melancong dan bercuti. bayangkan cuti untuk berubat resdung diAustralia sahaja memakan masa 2 minggu.jadi menghadiahkan bantal dan tiket percutian harus segera dilakukan Khir Toyo, Idea yang cukup baik untuk menaikkan semangat Perdana Menteri, dan sebagai motivasi kepada Menteri menteri lain


Begitulah Hinanya kakitangan Awam diperlakukan khir toyo, agaknya kenapa khir toyo tak pernah mengherdik PBT yang merobohkan rumah rumah orang melayu untuk tauke cina, dan kenapa khir toyo juga tidak pernah menghina kepada PBT yang merobohkan Surau dan Masjid? dan kenapa pulah Khir toyo tidak pernah mengherdik PBT yang menghalau peniaga melayu. ini adalah kerana PBT tersebut memenuhi selera khir toyol dalam merompak dan menggadaikan tanah orang melayu kepada tauke tauke cina. dan orang seperti Khir toyol ini bukan sahaja wajib ditarik turun oleh rakyat selangor sebagai MB tetapi mengheret khir toyol diseluruh selangor sebagai balasan pengkhianat Melayu dizaman Moden.

Ini Waktu seluruh kakitangan Awam menilai apa nilai anda sebagai kakitangan Awam dimata pemimpin Umno. bertapa hinanya kakitangan awam di mata mereka. dan anda tidak perlu lihat jauh , lihatlah nasib bekas Perdana Menteri Tun Mahathir bagaimana layanan pemimpin Umno terhadapnya setelah dia bersara.

diharap khir toyol menganugerahkan paklah bantal tidur sebagai motivasi…

lawan tetap lawan..

reformis muda

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: