ADUN BN (Paloh) diperintah keluar dewan.

Sidang DUN Kelantan hari ini dicemari dengan sikap samseng ADUN Paloh Norzula Mat Diah yang telah mengingkari perintah speaker untuk duduk sehingga memaksa Speaker memerintahkan beliau keluar dewan dan digantung daripada menghadiri mesyuarat sehingga 27 Nov ini.

“Yang Berhormat Paloh telah dipilih untuk bercakap hanya pada perbahasan belanjawan,” kata Wan Abdul Rahim pada hari ketiga persidangan hari ini.

Keadaan tegang tercetus apabila Norzula dengan lagak samsengnya bertegas untuk bercakap setelah lima kali beliau cuba untuk menyertai perbahasan walaupun telah ditolak.

4 Respons

  1. Bodoh, xde adab. Xde otak. Wat malu je jadik perwakilan.

  2. nama lagi mesyuarat kalau tak boleh bagi pandangan baik tak payah buat… ni sape yang samseng.

  3. tuan pengadil weh bukan tak boleh bagi pandangan tapi belum tiba gilaran dia lagi tak dengar ke dia diberi ruang untuk berucap dalam masa perbahasan ekonomi kesemua sembilan perwakilan diberi berucap mengikut giliran yang diperuntukkan Tapi saya tengok adun BN[paloh] ni samseng ah mace otok dok kat pale lutut je

  4. pengadil mari mano pulak nih, x payah jadi pengadil la kalau tenguk video cerite lagu tu pun tak reti gak, minta jadi pengadil akedemik fantasia aku sokong demo

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: