Video klip Children Of Heaven

Part 1

Part 2

5 Respons

  1. Terima kasih kerana upload movie ni, tapi ok ke? tak menyalahi undang-undang hakcipta. Almaklumlah TKO ni berjuang untuk kebaikan ummah, tapi kalau kena saman tak berbaloi, boleh bengkpap beb.

  2. terimakasih dan tahniah,
    tapi macam mana nak jadikannya vcd?

  3. askum,sy baru tengok klip video tu tapi tak dapat tengok habis lah.cam mana hek.baru masuk 3minit dah sangkut.

  4. Assalamualaikum….

    Terima kasih, cerita ni sangat menarik. Terkenang kembali kisah lama-lama, masa sekolah rendah dulu.

    Adakah cerita ni berakhir Ali celupkan kaki dia kat kolam tu? Atau tak abis lagi? (video klip) Macam tergantung je ceita ni kalau habis kat situ je. Macam mana nak dapatkan cerita yang penuh? Kalau boleh saya nak jadikan koleksi saya.

    Terima kasih

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: