Klip Mustafa Ali Ditahan!

Klip Dato Mustafa ALi dikasari dan ditahan oleh barua barua… lihatlah, betapa rapuh dan rosaknya sistem demokrasi kita!
sile klik di link you tube (terima kasih youtube)

9 Respons

  1. Tiada maaf untuk mahu polis barua Umno laknatullah

  2. Apa punya polis BARUA.. tangkap Datuk Mustafa Ali macam penjenayah. DIa ingat sapa dia???

  3. Ish, tak munasabah langsung perkara ni jadik kat negara kita.

  4. hebat betul polis buat lawak dekat parlimen (dalam keadaan serius boleh main-main urut misai sendiri pulak…..) dalam kepala mungkin apa habuan yang bakal dapat bila berjaya tangkap Dato’ Mustafa… Inilah dia sandiwara BN yang gunakan polis asalkan 1001 hajatnya boleh dapat…. menteri jaga sekolah pun sama tunjuk senyum sampai ke telinga…. Itulah kalau duduk bawah ketiak BN, kat parlimen pun boleh macam atau jadi gerai mamak jual pasembor… Malu dan meluat hingga naik benci bila berkerajaan BN sejak dua menjak ni…!!! Takkan nak biarkan kut..??

  5. astgfirullah..moge ALLAH balas terhadap org yg zalim..

  6. Bukan Polis Di Raja Malaysia tapi Polis UMNO Malaysia……

  7. Apakah kesalahan yang dilakukan oleh Dato’ Mustafa Ali sehinggakan Polis melakukan begitu rupa kepada beliau?. Salahkah rakyat datang melawat Parlimen?. Apadah jadi dengan Malaysia? Rakyat yang datang dengan baik ke Parlimen diperlakukan macam penjenayah!. Astgfilullah..Ya Allah Engkau berilah pembalasan setimpal kepada mereka yamg zalim!. Terutamanya kepada Polis-Polis yang merasakan ianya lebih berkuasa dari Mu!. Engkau binasakan lah mereka-mereka itu, terutamanya Musa Hassan dan kuncu-kuncunya!. Amin, Amin, Amin Ya Rabilalamin.

  8. Sempena awal zulhijjah ini,marilah kita sama2 berdoa agar Allah memberi kemenangan kepada kebenaran dan menurunkan bala kepada yang membuat kejahatan.

    ALLAHUAKBAR!! ALLAHUAKBAR!!

    Jadikan iktibar kisah Nabi Ibrahim sebagai penguat perjuangan kita..

  9. Tukang sihir firaun lebih jernih hatinya daripada sesetengah polis di malaysia krn tukang2 sihir ini apabila melihat kekarutan dan kejahatan firaun, mereka terus tinggalkan firauan w.pun diugut oleh firaun untuk masuk ISA, tetapi malangnya Polis Malaysia sanggup buat apa shj arahan pemerintah w.pun dah jelas pemerintah tu zalim lebih dari firaun.

    Ayuh TINGGALKAN UMNO & BN demi negara tercinta.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: